loading...
hobabchat
behnam.s بازدید : 132 جمعه 15 آذر 1392 نظرات (3)

.اومدم چت روم میگم اعصاب ندارم خ ندین

یهو میبینم یکی اومده خ میگه

دلم میخواد خصوصی بدم چیکارمیخوای بکنی؟

کاربره ما داریم؟


2.طرف اومده میگه میخوام ادمین بشم

میگم شرایط صفحه اول نوشتیم

میگه پولیه؟

میگم پ نه پ عاشق چشم وابروت شدم میخوام مدیرت کنم

کاربره ماداریم؟


3.توی چت روم بودیم سرعت کم بود

میگم شکلک ندین

حالا یکی پشت هم 6 تا 6تا شکلک توجه میده ب بقیه میگه شکلک ندین

بعدش چشم توچشم ادم نگاه میکنه میگه من نمیدونم اینا چرا حالیشون نمیشه شکلک ندن

کاربره ماداریم؟


4.طرف ای پیش مسدود شده بوده میاد میگه چررامنومسدودکردی

میگم رنجت بااونی ک فحش می داد یکی بوده حتما

بر می گرده میگه من نمیدونم تو ک بلد نیستی ای پی مسدود کنی چرا اشتباه مسدودمیکنی

حالا یکی نیست ب این توضیح بده رنج چیه ای پی چیه

کاربره ماداریم؟


5. طرف میاد 100تافحش میده بهمون

یه دقیقه از کوره در میریم یه چیزی بهش میگیم

یهویه نفر میگه چرا الکی فحش میدی

طرف 6خط فحش داد این ندید مایه کلمه فحش دادیم همه دیدن

کاربره ماداریم؟


6.یکی از قدیمی های چت روم ک الان دگ کم میاد

ماهی یه بار میاد چت روم ازوقتی ک میاد

فقط غر میزنه چرا من معاون نمیشم

میره باز سری بعدی ک میاد دوباره همون اش و همون کاسه

کاربره ماداریم؟


7.دارم میرم از چت روم میگم همگی بای

یکی از بچه ها میگه داری میری

میگم پ نه پ تازه دارم میام

کاربره ماداریم؟


8.اومدم چت روم میگم سلام

یکی خ میده میگه شما؟

میگم دختر شجاع

بعد هر هر می خنده میگه خوشبختم منم پسر شجاع

کاربره ماداریم؟


9.یکی اومده خصوصی میگه روی اسمم شکلک میذاری؟

میگم نه عزیز واسه ی کسی شکلک نمیذاریم

میگه حتی من؟

حالا یکی نیست بهش حالی کنه تو اون ندارین ک

کاربره ماداریم؟


10.یه دختره اومده خصوصی

منم می دونستم قصدش کرم ریختن جواب ندادم

بعد دراومده میگه خاک تو سرت یهدختر خوبو ازدست دادی

کاربره ماداریم؟

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سلمان60 در تاریخ 1393/03/13 و 19:16 دقیقه ارسال شده است

مدیره ما داریم خخخخخخخخ
شکلک

این نظر توسط امیر در تاریخ 1393/02/14 و 22:31 دقیقه ارسال شده است

کیرم دهن همتون مادر قهوه هااااااااااااااا

این نظر توسط melika در تاریخ 1393/01/02 و 15:01 دقیقه ارسال شده است

خیلی بی مزه بود


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    دوستان وکاربران عزیز نظرتون در مورد چت روم حباب چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 46
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 35
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 4
  • بازدید سال : 311
  • بازدید کلی : 8,816